Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

ALFEN İlk Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı

EĞİTİM 26.06.2026 - 10:17, Güncelleme: 26.06.2026 - 10:18
 

ALFEN İlk Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı

İlk mezunlarını veren Altıeylül Fen Lisesi'nde duygu dolu anların yaşandığı gecede, ALFEN'26 mezunlarının okulun ilk göz ağrıları ve bu büyük ailenin en değerli üyeleri olduğu vurgulandı.
2022 yılında eğitim-öğretim hayatına başlayan Altıeylül Fen Lisesi (ALFEN), ilk mezunlarını düzenlenen törenle hem gururlu hem duygusal hem de coşkulu bir atmosferde uğurladı. Mezuniyet töreni öncesinde okul öğrencileri tarafından velilere mini bir konser verilirken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu. Okul bahçesinde gerçekleştirilen törene Altıeylül İlçe Milli Eğitim Müdürü Çetin KEREN, öğretmenler, öğrenciler, veliler ve Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.         Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan program, Okul Müdürü Dr. Yusuf Sezer SEVİNÇ'in duygu yüklü açılış konuşmasıyla devam etti. Dört yıllık eğitim süreci boyunca desteklerini esirgemeyen velilere ve özveriyle görev yapan öğretmenlere teşekkür eden Dr. Yusuf Sezer SEVİNÇ, ilk mezunlarına şu sözlerle seslendi: "Unutmayın ki mezuniyet bir son değil; yeni başlangıçların kapısını aralayan önemli bir dönüm noktasıdır. Bundan sonra hangi yolu seçerseniz seçin, bilimin ışığını, vicdanınızı ve insanî değerlerinizi daima rehber edinmenizi diliyorum. Başarı yalnızca bir hedefe ulaşmak değil; aynı zamanda iyi bir insan olarak yaşama katkı sunabilmektir. Kapımız size her zaman açık olacak. Altıeylül Fen Lisesi sizin yuvanız olmaya devam edecek. Nerede olursanız olun, bu okulun bir parçası olduğunuzu ve burada güzel izler bıraktığınızı unutmayın."             Törende konuşan Altıeylül İlçe Milli Eğitim Müdürü Çetin KEREN de mezun olan öğrencileri tebrik ederek, bundan sonraki eğitim hayatlarında başarı dileklerini iletti. Program kapsamında Altıeylül Fen Lisesi'ni dereceyle tamamlayan okul birincisi Ruşen Emre ŞEN, okul ikincisi Mert Eren KAYMAK ve okul üçüncüsü Egemen UYSAL'a ödülleri takdim edildi. Ödül töreninin ardından tüm mezunlar diplomalarını alarak mezuniyet sevinci yaşadı. İlk mezunlarını veren Altıeylül Fen Lisesi'nde duygu dolu anların yaşandığı gecede, ALFEN'26 mezunlarının okulun ilk göz ağrıları ve bu büyük ailenin en değerli üyeleri olduğu vurgulandı. Tören, öğrencilerin geleceğe umutla fırlattıkları kepler, toplu fotoğraf çekimleri ve müzik eşliğinde kutlamalarla sona erdi.
İlk mezunlarını veren Altıeylül Fen Lisesi'nde duygu dolu anların yaşandığı gecede, ALFEN'26 mezunlarının okulun ilk göz ağrıları ve bu büyük ailenin en değerli üyeleri olduğu vurgulandı.

2022 yılında eğitim-öğretim hayatına başlayan Altıeylül Fen Lisesi (ALFEN), ilk mezunlarını düzenlenen törenle hem gururlu hem duygusal hem de coşkulu bir atmosferde uğurladı. Mezuniyet töreni öncesinde okul öğrencileri tarafından velilere mini bir konser verilirken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.

Okul bahçesinde gerçekleştirilen törene Altıeylül İlçe Milli Eğitim Müdürü Çetin KEREN, öğretmenler, öğrenciler, veliler ve Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.

 

 

 

 

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan program, Okul Müdürü Dr. Yusuf Sezer SEVİNÇ'in duygu yüklü açılış konuşmasıyla devam etti. Dört yıllık eğitim süreci boyunca desteklerini esirgemeyen velilere ve özveriyle görev yapan öğretmenlere teşekkür eden Dr. Yusuf Sezer SEVİNÇ, ilk mezunlarına şu sözlerle seslendi:

"Unutmayın ki mezuniyet bir son değil; yeni başlangıçların kapısını aralayan önemli bir dönüm noktasıdır. Bundan sonra hangi yolu seçerseniz seçin, bilimin ışığını, vicdanınızı ve insanî değerlerinizi daima rehber edinmenizi diliyorum. Başarı yalnızca bir hedefe ulaşmak değil; aynı zamanda iyi bir insan olarak yaşama katkı sunabilmektir. Kapımız size her zaman açık olacak. Altıeylül Fen Lisesi sizin yuvanız olmaya devam edecek. Nerede olursanız olun, bu okulun bir parçası olduğunuzu ve burada güzel izler bıraktığınızı unutmayın."

 

 

 

 

 

 

Törende konuşan Altıeylül İlçe Milli Eğitim Müdürü Çetin KEREN de mezun olan öğrencileri tebrik ederek, bundan sonraki eğitim hayatlarında başarı dileklerini iletti. Program kapsamında Altıeylül Fen Lisesi'ni dereceyle tamamlayan okul birincisi Ruşen Emre ŞEN, okul ikincisi Mert Eren KAYMAK ve okul üçüncüsü Egemen UYSAL'a ödülleri takdim edildi. Ödül töreninin ardından tüm mezunlar diplomalarını alarak mezuniyet sevinci yaşadı.

İlk mezunlarını veren Altıeylül Fen Lisesi'nde duygu dolu anların yaşandığı gecede, ALFEN'26 mezunlarının okulun ilk göz ağrıları ve bu büyük ailenin en değerli üyeleri olduğu vurgulandı.

Tören, öğrencilerin geleceğe umutla fırlattıkları kepler, toplu fotoğraf çekimleri ve müzik eşliğinde kutlamalarla sona erdi.

Balıkesir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.